Warning: A non-numeric value encountered in /data/www/uhrak.eu/www.uhrak.eu/wordpress/wp-content/themes/centilium/header.php on line 242

Den cestovní

A je to tady. Po půlroku příprav nastal den D. Vlastně den C, jako cestovní.
Asi bych nebral tak vážně ani ten půlrok připrav, protože já se začal balit ráno před odjezdem 😉
Prostě: je to tu. Rozhodli jsme se, že i přes to, že letíme v pondělí až ve 13:25, pojedeme na letiště o den dřív. Protože Bratislava. Vyšlo by nám, že přes Blavu pojedeme kolem deváté / desáté a to bychom mohli na letiště nedorazit. A to bychom určitě nechtěli. Navíc jsme asi zestárli a ranní – noční vstávání mě vůbec nebaví.
Objednáváme hotel v BA a jsme tam před večeří. Nj, jenže oni mají nějakou akci a my musíme najít něco, kde se dá v neděli večer najíst. V pohodě. Přímo naproti Radošinského najivního divadla je malá reštika. Dám si pivo a nakládaný hermelín. Byl naložený hned po tom, co jsem si jej objednal 🙂 Eika to zachránila nějakými těstovinami.
I tak se mi o půl osmé nechce vstávat. Toto se mi stane jednou za několik let, že se prostě nevzbudím. Jo, dnes je ten den a ještě na snídani spím.
BA v pohodě, jen na začátku přístavního mostu nehoda (jak jsme předpokládali), ale nám to je fuk. Na letišti včas, odbavení bez problémů a tak pivo, káva, vyčůrat a může se jít do letadla.
Letíme. Máme vlastně noční let. Sice startujeme kolem půl druhé a poletíme kolem 9-10 hodin, ale v Bangkoku přistáváme pěkně brzy ráno. Musíme se hned nastavit na místní čas, jinak to bude utrpení.

Přistáli jsme. Vezou nás asi 2km autobusem. Procházíme letištěm a jdeme na domestic flights. Další kontrola a berou mi 1/2l whisky, kterou jsem si koupil ve Vídni na letišti. Zkurvený předpisy na tekutiny. Procházíme letištěm a sedáme do gejtu. Koukám ven a tam stojí letadlo, kterým jsme přiletěli. No, teď už jen doufat, že nám z něj ten kufr nevyložili.
Je 6:44, doma 0:44 a tady svítá. Začíná boj s jetlagem.
7:50 startujeme a 9:10 bychom měli být na místě.

Úvodní stránka » Den cestovní » 2018 » 2018'01 AsiaTrip 1.Cesta do Asie
Slyšeli jste to taky? Za chvíli vyrážíme na cestu
Na delší dobu poslední evropský oběd
Viděl jsem kamzíka
Spíme v BA
Noclehárna
Hainburg
Na posilněnou
Nastoupit a vzhůru do nebes